KUBB viking társasjáték fa 22 részes

Nincs raktáron
KUBB viking társasjáték fa 22 részes
8 900 Ft
A vásárlás után járó pontok: 134 Ft

KUBB viking társasjáték fa 22 részes

KUBB viking társasjáték - 22 részes kültéri játék. A kubb, vagy ahogy sokan ismerik, a vikingsakk egy távoli múltra visszatekintő játék. A játék őshazája Skandinávia, ahol világbajnokságot is rendeznek a játékból. A játék népszerűsége az utóbbi években folyamatosan növekszik, köszönhetően a fordulatos meneteket biztosító szabályoknak. A játékosok száma csapatonként 1-6 fő. A játéktér 5 x 8 méter, amelynek a rövidebbik oldalain állítják fel az 5-5 db kubbot, a pálya közepére pedig elhelyezik a királyt. A pálya ennél kisebb is lehet (pl. 4 x 6 méter). A játék célja az ellenfél álló kubbjainak, majd pedig a királynak a ledöntése. Ehhez a pálcákat kell használni, megtalálva a megfelelő dobástechnikát. 

A KUBB egy rendkívül szórakoztató közösségépítő játék, ami ügyességet és remek taktikai képességeket is igényel a játékosoktól.

KUBB viking társasjáték fa 22 részes tartalma:

  • 1 db natúr vászonszatyor 31 x 35 cm
  • 1 db Király
  • 10 db Kubb (bástya)
  • 6 db pálca 25 cm
  • 4 db sarokoszlop, amelyekkel a játéktér sarkait kell kijelölni

KUBB viking társasjáték fa 22 részes jellemzői:

  • Király mérete: 4,5 x 4,5 x 25 cm
  • Kubb-ok mérete: 4 x 4 x 12 cm
  • Játék anyaga: fa
  • 2-12 játékos játszhatja
  • Ajánlott: 5 éves kortól
  • Tisztítás: száraz törlőruhával
  • Csomagolás mérete: 27 x 20 x 9 cm
Részletek

KUBB játékszabály

Mérjük ki az 5 x 8 méteres (lehetőleg sík) játékterületet, a rövidebbik oldalra fognak felállításra kerülni a kubbok, a pálya közepére pedig a király. A pályakijelölő sarokoszlopok segítségével kijelölt területen belül fog folyni a játék. Az alapvonalra felállított kubbokat alapvonali kubboknak nevezzük, a játék során a mezőny részbe kerülőket pedig mezőny kubboknak fogjuk hívni. Az alapvonalon a Kubbokat úgy állítsuk fel, hogy a pályajelölő oszlopoktól 30 centit hagyjunk ki, ez pontosan 1 dobófa távolság, ezt a távolságot kell majd akkor is használnunk, amikor az ellenfél kettős hibáját követően mi állíthatjuk kedvünk szerinti helyre a hibás kubbot.
Fontos! A szabályos dobást lentről indítjuk és a dobófának egyenes vonalban kell repülnie. Foroghat, de csak a hosszanti tengelye körül!
Játék: A csapatok sorakozzanak fel az alapvonal mellett. A csapatok létszáma nincsen meghatározva a lényeg, hogy maximum hat dobásunk lehet, ezt kell beosztani. Ki kezdje a játékot? A legegyszerűbb módja az eldöntésnek, hogy kijelölünk mindkét csapatból 1-1 személyt, akik 1-1 dobófával megpróbálnak legközelebb dobni a középen álló királyhoz úgy, hogy azt ne döntsék fel. Aki közelebb dobott, annak a csapata fogja kezdeni a játékot. A cél, hogy ledöntsük az ellenfél kubbjait, majd ezután a királyt is, amire ha minden dobásunk pontos akkor egy menetben is lehetőségünk lenne, azonban az első körben a királyra csak 2 dobófa megléte esetén lehet dobni! Első körben a kezdő csapat – esetünkben nevezzük „A” csapatnak - megpróbálja ledönteni az ellenfél alapvonali kubbjait. A ledöntött kubbokat „B” csapat átdobja „A” csapat térfelére, majd a 6 dobófával megkezdi a támadást! FONTOS, hogy az átdobott kubboknak mindig az ellenfél térfelén kell lenniük és a pályát sem hagyhatják el, ugyanis ez hibát jelent! Az átdobások során egy alkalommal lehet büntetlenül hibázni, második hibánál az ellenfél az átdobott kubbot oda helyezi, ahová ő akarja, de mindenképpen dobófa távolságba!

Az átdobott kubbok felállítása: az átdobott kubbokat mindig az ellenfél állíthatja fel, az általa választott oldalra. A „B” csapat tehát támad, azonban ők csak azután dönthetik le „A” csapat alapvonali kubbjait, ha már nincsen egyetlen álló mezőnykubb sem! Azonban, ha az utolsó álló mezőnykubbot eldöntve a dobófa úgy repül tovább, hogy ledönt egy alapvonali kubbot akkor az bizony érvényes! Az ellenfél a pályán a le nem döntött mezőnykubb vonaláig előre jöhet és onnan támadhat majd! Tehát nem mindegy hová repülnek az átdobott kubbok! A játék pedig így folyik tovább, amíg az egyik csapat végül letarolja az ellenfél teljes mezőnyét és az alapvonalon sem marad már álló kubb. Ekkor jöhet a királyra dobás, aminek az eldöntése jelenti a végső győzelmet! Mindez megtörténhet akár néhány perc alatt is, azonban amíg gyakorlatot szerzünk, addig akár hosszú, de vidám és gyorsan elmúló órákig is eltarthat egy menet.
Fontos! A királyt menet közben - vagyis amíg van még ledöntendő kubb az ellenfél térfelén – ledöntő csapat azonnal veszít!


Mire számíthatsz, ha a Pindurpalota webshopban vásárolsz?

  • Raktárkészletről szolgálunk ki, emiatt aznap összekészítjük a csomagodat!
  • Gyors, akár másnapi kiszállítás GLS-sel Szállítási díjak
  • Házhozszállítás - 30.000.- felett ingyenesen. (A kosárérték növekedésével sávosan csökkenő díjak)
  • 10.000.- feletti vásárlásnál ajándékot is választhatsz (Nem jár automatikusan)!
  • 14 napos elállás
  • Teljeskörű garanciális ügyintézés sorban állás nélkül!
  • Több féle szállítási és fizetési mód: csomagpontok, házhozszállítás, csomagautomata
  • Expressz előresorolást vagy időzített kiszállítást is kérhetsz
  • Biztonságos csomagolás, hogy a termék éppségben megérkezzen. Ha kérdésed van, vagy problémád, barátságos ügyfélszolgálatunk azonnal segíteni fogunk. Több ezer, egyedi termék raktárról! 
Adatok
EAN kód
8717674025322
Gyártó
Boost Collectibles AG
Márka
Kubb
Ajánlott életkor
5 – 99 éveseknek
Ajánlott nem
Unisex
Fejlesztési területek, ismeretek

Ikonok jelentése

Beszédkészség kommunikációCsaládi és szociális kötelékekKoncentrációLogikus gondolkozásÖsszetett fejlesztésSzerszámhasználatSzociális, emóciós kifejező készségTéri orientációNagymozgás
Cikkszám
871767402532
Tömeg
1,874 kg/DB
Kiegészítő termékek
Hasonló termékek
Vélemények
Legyen Ön az első, aki véleményt ír!