Temple Trap Titkok temploma

Nincs raktáron
Társasjátékok gyerekeknek - Temple Trap - Titkok temploma
Társasjátékok gyerekeknek - Temple Trap - Titkok temploma
Társasjátékok gyerekeknek - Temple Trap - Titkok temploma
Társasjátékok gyerekeknek - Temple Trap - Titkok temploma
Társasjátékok gyerekeknek - Temple Trap - Titkok temploma
Társasjátékok gyerekeknek - Temple Trap - Titkok temploma
4 710 Ft
A vásárlás után járó pontok: 150 Ft

Temple Trap Titkok temploma

Ebben a labirintusban a falak folyamatosan mozognak. Egy rossz lépés és mindjárt te leszel a krokodilok vacsorája. Csak egy nagyon okos felfedező tud kijutni a labirintusból!
A kisméretű játékok újabb tagja az Indiana Jones-os időket eleveníti fel. Az elemek a tálcában csúsztathatóak, elmozdíthatóak - vagy a falak mozognak, vagy a felfedező. A nem is olyan egyszerűen elérhető célhoz megfelelő előretervezés és kombinációs képesség szükséges.

Fejleszti:
- a logikai következtetést,
- a stratégiai előretervezést,
- a képfelismerést és a térlátást.

A játék menete

Válassz egy feladványt és tedd a játékelemeket (falak és a felfedező) a feladványban látható helyre.
Csúsztasd a játékelemeket, úgy hogy a felfedezőt tudd mozgatni:
- Az útvesztőnek két szintje van. A szintek között a felfedező csak lépcsőn tud közlekedni.
- Amikor a falakat mozgatod, akkor a felfedezőnek egy olyan játékelemen kell állnia, amelyikben van egy lyuk, amibe a felfedező talpa behelyezhető. Nem szabad mozgatni azt a játékelemet, amelyiken áll a felfedező – a lyuk segítségével a felfedező ezt le is zárolja.
- A felfedező soha nem kelhet át üres részen (krokodilokkal teli vízben nem tud úszni).
Miközben a felfedezővel az útvesztőben keresi a kijáratot, többségében a földszinten fog mozogni. Előfordulhat, hogy felmegy az emeletre, azonban minden esetben csak a földszinten állhat meg. Ezért az elsőn lévő játékelemeken nincs is lyuk a felfedezőnek, így csak áthaladhat rajtuk, de nem állhat meg.
- A játékelemeket soha nem szabad kivenni a játéktáblából – mindig csak csúsztatni szabad!
Az útvesztő kijárata az emeleten van. Ezért mindig az utolsó lépésnél szükség lesz egy lápcsőre, hogy a felfedező az utolsó pihenőjéről fel tudjon jutni az emeletre egy lépcsőn.
Ha a felfedező ki tud szaladni az útvesztőből, akkor megtaláltad a megoldást!

Részletek

Játékosok száma: 1 fő

 

Anyaga: műanyag

 

Doboz mérete: 15,5 x 5,5 x 15,5 cm


Mire számíthatsz, ha a Pindurpalota webshopban vásárolsz?

  • Raktárkészletről szolgálunk ki, emiatt aznap összekészítjük a csomagodat!
  • Gyors, akár másnapi kiszállítás GLS-sel Szállítási díjak
  • Házhozszállítás - 30.000.- felett ingyenesen. (A kosárérték növekedésével sávosan csökkenő díjak)
  • 10.000.- feletti vásárlásnál ajándékot is választhatsz (Nem jár automatikusan)!
  • 14 napos elállás
  • Teljeskörű garanciális ügyintézés sorban állás nélkül!
  • Több féle szállítási és fizetési mód: csomagpontok, házhozszállítás, csomagautomata
  • Expressz előresorolást vagy időzített kiszállítást is kérhetsz
  • Biztonságos csomagolás, hogy a termék éppségben megérkezzen. Ha kérdésed van, vagy problémád, barátságos ügyfélszolgálatunk azonnal segíteni fogunk. Több ezer, egyedi termék raktárról! 
Adatok
EAN kód
5414301516538
Ajánlott életkor
6 – 100 éveseknek
Ajánlott nem
Unisex
EAN kód 2
5414301520542
Cikkszám
3386
Kiegészítő termékek
Hasonló termékek
Vélemények
Átlagos értékelés:
5 (1 vélemény)
5
(1)
4
(0)
3
(0)
2
(0)
1
(0)
Még nem írt véleményt a termékről?
Nemesi Hanna
Nemesi Hanna
2022.02.16
 - 11:42
Legjobb logikai jatek gyerekeknek