Honlapunk megújult! Pindurpalota webáruház | Játék | Írószer | Konyhafelszerelés
Kérdésed van? +36-30/826-7928
Ismerd meg a Ki mit tud? társasjátékot, tanulj játszva és ezzel együtt játszva nyerj! A szerencse és a tudás játéka érdekes társasjáték lesz az egész család számára már 7 éves kortól. A játék során, ha mi következünk, a korosztályunknak megfelelő pakliból kell kártyát húznunk, és a rajta lévő kérdést megválaszolnunk. A jó válaszok függvényében haladhatunk előre a játéktáblán. A játékot az nyeri meg, aki elsőnek lép, vagy halad át a "Start-mezőn".
A kártyacsomagok kiválasztásánál - különös tekintettel az azonos korosztályú játékosok részvételekor - közös megegyezéssel egy másik pakliból is húzhatunk:
SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉGEK
A Ki mit tud? társasjáték játékszabálya: Mindenki választ egy lépőfigurát, amelyet a "Start-mezőn" helyez el, majd a korosztályának megfelelő kártyacsomagokat elhelyezzük az asztalon oly formán, hogy mindenki kényelmesen hozzáférjen a felolvasandó kártya paklihoz. A kezdő játékos - aki egyben a legidősebb is - számára a tőle jobb kéz felől elhelyezkedő résztvevő húz egy lapot - a kezdő játékos korosztályának megfelelő pakliból! - majd felolvassa a lapon található első kérdést, illetve a hozzájuk tartozó lehetséges válaszokat.
Amennyiben a kártyahúzást követően a feladvány azonos témakörű a lépőmezőn található kategóriájával, úgy dobhat a kockával, de csak a páros értéket lépheti le.
Esetenként előfordulhat, hogy mindkét kérdés megválaszolatlan marad, így a következő körnél csak passzívan szemlélheti a játékot, tehát marad szépen a helyén!
Fontos! A játék menete az óramutató járásával megegyező irányban halad; a soronkövetkező játékos számára pedig mindig a jobb oldalán helyet foglaló játékos húzza, illetve olvassa fel a kérdést!
"Szerencsemezőre" lépve pedig újabb kérdésre vagyunk jogosultak, majd a megfelelő válasz megadása után eldönthetjük: a dobott érték kétszeresét, vagy éppen a kétszer gurított értéket lépjük le. Rossz válasz esetén maradunk a helyünkön.
Amikor egy pakliból négyen is játszanak, úgy a játék végéhez közeledve elfogyhatnak a kártyalapok, ezt kiküszöbölve a továbbiakban senki sem húz lapot, hanem az eddigi sorrendet figyelembe véve dobnak a kockával, s annak értékét lelépve döntjük el a játék végkimenetelét. (Ilyenkor a "Szerencsemezőre" lépve újradobással lépjük le a dobott értéket.)