GY.I.K. – Gyakran Ismételt Kérdések a Pindur Palotánál
Be kell regisztrálnom, hogy tudjak rendelést leadni?
Nem szükséges regisztrálni, mivel regisztráció nélkül is le lehet adni rendelést a Pindurpalota játék webshopon keresztül. Azonban számos előnye van a regisztrálásnak! Pontgyűjtés, rendelés nyomonkövetés, törzsvásárlói program pl.
Miért regisztráljak be?
Regisztráció esetén gyorsabb lesz a legközelebbi vásárlás menete, könnyen nyomon követheted rendelésedet, hírlevelet igényelhetsz, pontokat gyűjthetsz, válthatsz be, és 30.000 Ft feletti vásárlás esetén, kérésedre felveszünk törzsvásárlói programunkba.
Milyen gyorsan kapom meg amit megrendeltem ha a webshopban rendelek?
Kollégáink igyekeznek a lehető leghamarabb összekészíteni megrendelésedet 1 munkanapon belül, a feladást követően pedig a választott futárszolgálattól függően 1-4 munkanap alatt érkezik meg a csomag. Legkorábbi érkezés: másnapra.
Futárszolgálatok, és díjaik a Pindurpalotánál
https://pindurpalota.hu/shop_contact.php?tab=shipping
Értesítenek a csomag kiküldése előtt?
Igen, amint összekészítettük megrendelést, a csomag feladása előtt a Pindurpalota értesítő e-mailt küld az általad megadott e-mail címre. A futárszolgálat is külön értesítést küld a csomag kézbesítése előtt a várható pontos érkezésről.
Miért nem kaptam visszaigazoló e-mailt a rendelésemről?
Előfordulhat, hogy a spam mappába érkezett meg levelünk, vagy rossz e-mail címet adtál meg, melyről kollégáink külön értesítést küldenek sms-ben. Ha sms sem érkezik, akkor a telefonszám is rosszul lett megadva, vagy rendszerünk nem érzékelte a hibás címet, mert ugyan elütés van benne, de formailag helyes. Elképzelhető az is, hogy nem érkezett be a rendelés, mert nem lett véglegesítve.
Mi a teendőm, ha nem kaptam visszaigazoló e-mailt?
Kérjük, ellenőrizd a spam mappát, telefonodat, és ha nem találod meg a fent említett értesítéseket, kérjük, mielőbb vedd fel a Pindurpalota ügyfélszolgáltával a kapcsolatot, ahol barátságos munkatársaink azonnal a rendelkezésedre állnak, és megküldik a szükséges információkat.
Miért kapok 2 visszaigazoló e-mailt a rendelésről?
Az első visszaigazolást automatikusan a rendszer küldi, hogy a megrendelés megérkezett a listázott tartalommal. A 2.visszaigazoló levelet manuálisan a kollégáink küldik, ha leellenőrizték a raktárkészletet, és a termék sértetlenségét. Ritkán, (1000 megrendelésből 2-3 alkalommal) előfordulhat, hogy az általad kiválasztott terméket raktárkészlet eltérésből, vagy a termék fizikai sérülése miatt nem tudjuk mégsem eladni. Amennyiben ilyesmi előfordulna, azonnali értesítést küldünk, vagy telefonálunk.
Milyen fizetési módok közül választhatok?
Fizetési módjainkról az alábbi linken tájékozódhatsz:
https://pindurpalota.hu/shop_contact.php?tab=payment
Személyesen is átvehetem a csomagot? Kell szállítási költséget fizetnem ebben az esetben?
Igen, a Dunakeszi-Fót Tesco külső üzletsorán található Invia Utazási Irodában lehetőség van ez előre kifizetett csomagok személyes átvételére (2120 Dunakeszi, Fóti út 120.). A rendelések munkanapokon 10:00 és 18:00 között vehetők át. Itt készpénz forgalmat nem bonyolítunk, és bankkártyával sem lehet a helyszínen fizetni. Amennyiben személyesen szeretnéd a csomagot átvenni, vagy előre utalással, vagy a vásárláskor bankkártyával tud fizetni. A szállítási költség személyes átvétel esetén 24.990 Ft-ig 499 Ft, afelett pedig ingyenes.
Kérjük, hogy mindenképpen várd meg visszaigazolásunkat. Amennyiben a megrendelés 13.00-ig megérkezik, akkor az átvétel akár, már a megrendelés napján lehetséges, ha a megrendelés ellenértéke ki van egyenlítve. SMS értesítés napján 16:15-től vehető át a csomag az átvevőhelyen.
Szállítási módjainkról az alábbi linket tájékozódhatsz:
https://pindurpalota.hu/shop_contact.php?tab=shipping
Milyen szállítási módok, futárszolgálatok közül választhatok?
Megrendelésedet kérheted házhozszállítással, csomagautomatába, vagy csomagpontra.
Futárszolgálataink az alábbi linken megtekinthetők:
https://pindurpalota.hu/shop_contact.php?tab=shipping
Házhozszállítás esetén mennyi a szállítási költség?
Különböző futárszolgálatok állnak rendelkezésére különböző szállítási költségekkel, sávos kedvezményekkel, melyek az alábbi linken megtekinthetők:
https://pindurpalota.hu/shop_contact.php?tab=shipping
Kérjük, mindig a számodra legmegfelelőbb szállítási módot válaszd!
Házhozszállítás esetén a szállítási költségen felül szükséges kezelési költséget fizetnem?
Amennyiben utánvétes fizetési módot választottál, úgy a mindenkor aktuális "utánvétel készpénz kezelési költséget" is felszámolják a futárszolgálatok. Ez automatikusan hozzáadódik a végösszeghez, így ezt már a megrendelés előtt láthatod. Amennyiben bankkártyával, vagy előreutalással fizetsz, nem kell további költségekkel számolnod nálunk.
Mi a teendő, ha nem tartózkodom otthon, amikor jön a futár?
A futárszolgálat külön értesítést fog küldeni a kiszállítás időpontjáról. Amennyiben nem tartózkodsz otthon, a következő munkanapon újra meg fogja próbálni kézbesíteni a csomagot, azonban ha ez is sikertelen a futárszolgálattal érdemes felvenni a kapcsolatot. Sikertelen kézbesítések után a csomag visszakerül a központi raktárba, majd a feladóhoz. Kérjük, ha nem tartózkodsz otthon, jelezd a futárszolgálatnak, hogy másik időpontban kéred a szállítást. Ha ritkán tartózkodsz otton, érdemesebb inkább posta, vagy csomagpontra kérni a megrendelést.
Elállhatok a vásárlástól?
Igen, a vásárlástól számított 30 napon belül elállhatsz a vásárlástól. Cégünk maximálisan betartja a fogyasztóvédelmi törvényeket, és mindig a vásárlók megelégedését igyekszik szolgálni. Az elállás feltételei az ÁSZF-ben az elállás résznél vannak.
https://pindurpalota.hu/fogyasztobarat
Hogyan tegyem meg az elállási nyilatkozatot?
Írásban tehetsz elállási nyilatkozatot a pindurpalota@pindurpalota.hu címre küldve. Részletekért kérjük olvasd el a vonatkozó fogyasztóvédelmi szabályozást.
https://pindurpalota.hu/fogyasztobarat
Ha visszaküldöm a terméket, visszatérítik az árát?
Igen, amennyiben meggondolod magad, lehetőséged van visszaküldeni a megrendelt tetméket. A visszaküldés költségét a vásárló állja. Kérjük, tekintsd meg a vonatkozó magyarországi szabályozást:
https://pindurpalota.hu/fogyasztobarat
Hibás terméket kaptam, vagy nem működik a termék. Mi a teendő?
Kérjük, jelezd a termékkel kapcsolatos hibát a pindurpalota@pindurpalota.hu e-mail címre, és ha lehetséges mellékelj videót, vagy képet a hibáról. Ezután Ügyfélszolgálatunk felveszi veled a kapcsolatot, és barátságos kollégáink segíteni fognak a további lépésekben. Olyan megoldást keresünk a problémára, ami számodra is megfelelő. A magyarországi szabályozás a hibás termékek esetén az alábbi linken érkető el:
https://pindurpalota.hu/fogyasztobarat
Hiányos csomagot vagy más terméket kaptam, mint amit megrendeltem. Mi a teendő?
Kérjük, vedd fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal (pindurpalota@pindurpalota.hu). Ha valóban hiányosan vagy tévesen lett kiküldve a csomag, természetesen kipótoljuk vagy kicseréljük a termékeket, vagy ha erre nincs lehetőség, visszatérítjük az árát.
https://pindurpalota.hu/fogyasztobarat
Mit kell tennem, ha a futár sérült csomagolásban adja át a terméket?
Kérjük, nyisd ki a futár előtt a csomagot, hogy ellenőrizhesd a megrendelt termékek állapotát. Ha lehetőséged van rá, videózd le a csomag kibontását. Kollégáink nem küldenek ki olyan terméket, melynek sérült a csomagolása, így ha a doboz is sérült és a termékek is, az a futárszolgálat felelőssége, melyre a futárszolgálatok garanciát vállalnak.
https://pindurpalota.hu/fogyasztobarat
Kapok számlát a termékekről?
Igen, minden megrendelésről áfás számlát küldünk, melyet arra az e-mail címre küldünk elektronikusan, ahonnan a megrendelés érkezett.
Amennyiben papír alapú számlára van szükséged, a megrendelés leadásakor a megjegyzés rovatban tűntesd fel ezt a kérést. Amennyiben utólag szeretnél papír formában a számlát, a küldött értesítőből te is kinyomtathatod, mivel az így is érvényes. Mi is ki tudjuk küldeni utólag, ennek az utólagos papír alapú számlának a postázási költségét azonban cégünk nem vállalja át.
Módosíthatom a már leadott rendelésemet?
Amennyiben felveszed velünk a kapcsolatot, és még nem került feladásra a csomag módosíthatod megrendelést.
Nem kaptam meg a csomagomat. Hol tudok érdeklődni?
Amennyiben nem kaptad meg a csomagját, az általad megjelölt futárszolgálatnál tudsz érdeklődni. Amennyiben Ügyfélszolgálatunkkal veszed fel a kapcsolatot, meg tudjuk adni rendelésének csomagszámát, amivel ellenőrizheted csomagod állapotát, viszont miután feladtuk a megrendelt termékeket a futárszolgálat tud érdemi információt adni.
Sikertelen lett a bankkártyás fizetésem a Simple Pay rendszerén keresztül. Mi a teendő?
Amennyiben sikertelen a fizetés, e-mailben küldünk egy linket, ahol újra tudod indítani a tranzakciót, vagy a megadott bankszámlaszámon előre el tudod utalni a megrendelés összegét.
Ha mindennek ellenére egyik sem sikerül, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot.
Vásárlásaim összértéke elérte a 30.000 Ft-ot. Hogyan kaphatom meg törzsvásárlói kedvezményemet?
Kérjük, keresd fel Ügyfélszolgálatunkat, vagy írj a pindurpalota@pindurpalota.hu címre, ezután beveszünk törzsvásárlói programunkba, vagy a rendelésed leadásakor a szállítási mód kiválasztása után, a plusz igényeknél pipáld be a Törzsvásárló szeretnék lenni gombot.
Átutalásos fizetési módot választottam. Hova utaljam az összeget?
Kérjük, utalás előtt várd meg a visszaigazolásunkat, melyben szerepel bankszámlaszámunk is, mely a következő: 10918001-00000060-96650006 Kedvezményezett: PPJ Centrum Kft. Kérjük a közlemény rovatba a megrendelés számát szíveskedj feltűntetni.
Mit jelent az expressz feldolgozás, előresorolás?
A megrendelések teljesítésénél automatikusan előre soroljuk azokat a megrendeléseket, melyek expressz szolgáltatásért fizettek. Érdemes emellé egy gyors futárszolgálatot választani, ha a csomag kiszállítása sürgős, mivel ez az összeg a mi szolgáltatásunk előre sorolását jelenti, nem a futárszogálatét!
A rendelés végénél a szállítási módok alatt van a plusz igények rész, ahol ki lehet választani a szolgálatatást, és a díja automatikusan hozzáadódik a rendeléshez. Az aktuális díjazás is itt található. Több termék esetén is egyszeri díjja van!
Mit jelent az időzített kiszállítás?
Amennyiben valami miatt nem tudod azonnal átvenni a csomagodat, például egy utazás miatt, de nem szeretnél például lemaradni egy akcióról, kérheted időzített kiszállítással a csomagot. Ennek külön díja van. Kizárólag előrefizetés esetén vehető igénybe a szolgálatás.
A rendelés végénél a szállítási módok alatt van a plusz igények rész, ahol ki lehet választani a szolgálatatást, és a díja automatikusan hozzáadódik a rendeléshez. Az aktuális díjazás is itt található. Több termék esetén is egyszeri díjja van!