Gyakran ismételt kérdések

GY.I.K. – Gyakran Ismételt Kérdések a Pindur Palotánál

 

  1. Be kell regisztrálnom, hogy tudjak rendelést leadni?

Nem szükséges regisztrálnia, mivel regisztráció nélkül is adhat le rendelést webshopunkon keresztül. Azonban számos előnye van a regisztrálásnak! 

  1. Miért regisztráljak be?

Regisztráció esetén gyorsabb lesz a legközelebbi vásárlás menete, könnyen nyomon követheti rendelését, hírlevelet igényelhet, és 30.000 Ft feletti vásárlás esetén kérésére felvesszük Önt törzsvásárlói programunkba.

  1. Milyen gyorsan kapom meg amit megrendeltem ha a webshopban rendelek?

Kollégáink igyekeznek a lehető leghamarabb összekészíteni megrendelését 1-2 napon belül, a feladást követően pedig futárszolgálattól függően 1-3 munkanap alatt érkezik meg a csomag. Legkorábbi érkezés: másnapra. 

Az alábbi linken részletesen megtekintheti futárszolgálatainkat:

https://pindurpalota.hu/shop_contact.php?tab=shipping

  1. Értesítenek a csomag kiküldése előtt?

Igen, amint összekészítettük megrendelését, a csomag feladása előtt a Pindurpalota értesítő e-mailt küld az Ön által megadott e-mail címre. A futárszolgálat is külön értesítést küld a csomag kézbesítése előtt a várható érkezésről.

  1. Miért nem kaptam visszaigazoló e-mailt a rendelésemről?

Előfordulhat, hogy a spam mappába kapta meg levelünket, vagy rossz e-mail címet adott meg, melyről kollégáink külön értesítést küldenek sms-ben. Ha sms sem érkezik, akkor a telefonszám is rosszul lett megadva, vagy rendszerünk nem érzékelte a hibás címet, mert ugyan elütés van benne, de formailag helyes. 

Mi a teendőm, ha nem kaptam visszaigazoló e-mailt?

Kérjük ellenőrizze a spam mappát, telefonját, és ha nem találja meg a fent említett értesítéseket, kérjük mielőbb vegye fel a Pindurpalota ügyfélszolgáltával a kapcsolatot, ahol barátságos munkatársaink azonnal a rendelkezésére állnak, és megküldik a szükséges információkat. 

Miért kapok 2 visszaigazoló e-mailt a rendelésről?

Az első visszaigazolást automatikusan a rendszer küldi, hogy a megrendelés megérkezett a listázott tartalommal. A 2.visszaigazoló levelet manuálisan a kollégáink küldik, ha leellenőrizték a raktárkészletet. Mivel cégünk bolti értékesítést is folytat, ritkán, de előfordul, hogy az Ön által kiválasztott terméket valaki már megvásárolta. A készlet frissítés annak érdekében, hogy oldalaink a lehető leggyorsabban betöltődhessenek nem frissül percenként.

  1. Milyen fizetési módok közül választhatok?

Fizetési módjainkról az alábbi linken tájékozódhat:

https://pindurpalota.hu/shop_contact.php?tab=payment

  1. Személyesen is átvehetem a csomagot? Kell szállítási költséget fizetnem ebben az esetben?

Megrendelését átveheti Káposztásmegyeren (1048 Bp., Lóverseny tér 4.)  lévő üzletünkben is, ez esetben nem kerül felszámításra szállítási költség. A Pindurpalota játékboltjában játszóház is várja a gyerekeket.

Szállítási módjainkról az alábbi linket tájékozódhat:

https://pindurpalota.hu/shop_contact.php?tab=shipping

  1. Személyes átvételnél tudok bankkártyával fizetni?

Igen, amennyiben nem Vaterán keresztül adta le megrendelését van lehetőség bankkártyával fizetni. 

  1. Személyes átvételnél átveheti más is a csomagomat?

Igen, személyes átvételnél a Pindurpalotában leadott rendelés esetén más is átveheti a csomagot, nem csak a megrendelő, viszont a megrendelő nevére, és a megrendelésszámra szükségünk lesz, hogy át tudjuk adni a játékokat, egyéb árukat.

  1. Milyen szállítási módok, futárszolgálatok közül választhatok?

Megrendelését kérheti házhozszállítással, csomagautomatába, vagy átveheti személyesen üzleteinkben.

Futárszolgálataink az alábbi linken megtekinthetők:

https://pindurpalota.hu/shop_contact.php?tab=shipping

  1. Házhozszállítás esetén mennyi a szállítási költség?

Különböző futárszolgálatok állnak rendelkezésére különböző szállítási költségekkel, sávos kedvezményekkel, melyek az alábbi linken megtekinthetők:

https://pindurpalota.hu/shop_contact.php?tab=shipping

Kérjük mindig az Önnek legmegfelelőbb szállítási módot válassza!

  1. Házhozszállítás esetén a szállítási költségen felül szükséges kezelési költséget fizetnem?

Amennyiben utánvétes fizetési módot választ 300 Ft fizetéssel kapcsolatos kezelési költséget kell felszámítanunk a szállítási költségen kívül, házhozszállítás és csomagautomatába rendelés esetén is.

  1. Mi a teendő, ha nem tartózkodom otthon, amikor jön a futár?

A futárszolgálat külön értesítést fog Önnek küldeni a kiszállítás időpontjáról. Amennyiben nem tartózkodik otthon, a következő munkanapon újra meg fogja próbálni kézbesíteni a csomagot, azonban ha ez is sikertelen a futárszolgálattal érdemes felvenni a kapcsolatot. Sikertelen kézbesítések után a csomag visszakerül a központi raktárba, majd a feladóhoz. Kérjük, ha nem tartózkodik otthon, jelezze a futárszolgálatnak, hogy másik időpontban kéri a szállítást. Ha ritkán tartózkodik otton, érdemesebb inkább posta, vagy csomagpontra kérni a megrendelését.

  1. Elállhatok a vásárlástól?

Igen, a vásárlástól számított 14 napon belül elállhat a vásárlástól. Cégünk maximálisan betartja a fogyasztó védelmi törvényeket, és mindig az Önök megelégedését igyekszik szolgálni.

https://pindurpalota.hu/fogyasztobarat

  1. Hogyan tegyem meg az elállási nyilatkozatot?

Írásban tehet elállási nyilatkozatot a pindurpalota@pindurpalota.hu címre küldve. Részletekért kérjük olvassa el a vonatkozó fogyasztóvédelmi szabályozást.

https://pindurpalota.hu/fogyasztobarat

  1. Ha visszaküldöm a terméket, visszatérítik az árát?

Igen, amennyiben meggondolja magát, lehetősége van visszaküldeni a megrendelt tetméket. A visszaküldés költségét a vásárló állja. Kérjük tekintse meg a vonatkozó magyarországi szabályozást: 

https://pindurpalota.hu/fogyasztobarat

  1. Hibás terméket kaptam, vagy nem működik a termék. Mi a teendő?

Kérjük, jelezze a termékkel kapcsolatos hibát a pindurpalota@pindurpalota.hu e-mail címre, és ha lehetséges mellékeljen képet a hibáról. Ezután Ügyfélszolgálatunk felveszi Önnel a kapcsolatot, és barátságos kollégáink segíteni fognak a további lépésekben. Olyan megoldást keresünk a problémájára, ami az Ön számára is megfelelő. A magyarországi szabályozás a hibás termékek esetén az alábbi linken érkető el:

https://pindurpalota.hu/fogyasztobarat

  1. Hiányos csomagot vagy más terméket kaptam, mint amit megrendeltem. Mi a teendő?

Kérjük, vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal (pindurpalota@pindurpalota.hu). Ha valóban hiányosan vagy tévesen lett kiküldve a csomag, természetesen kipótoljuk vagy kicseréljük a termékeket, vagy ha erre nincs lehetőség, visszatérítjük az árát.

https://pindurpalota.hu/fogyasztobarat

  1. Mit kell tennem, ha a futár sérült csomagolásban adja át a terméket?

Kérjük, nyissa ki a futár előtt a csomagot, hogy ellenőrizhesse a megrendelt termékek állapotát. Ha lehetősége van rá, videózza le a csomag kibontását. Kollégáink nem küldenek ki olyan terméket, melynek sérült a csomagolása, így ha a doboz is sérült és a termékek is, az a futárszolgálat felelőssége, melyre a futárszolgálatok garanciát vállalnak.

https://pindurpalota.hu/fogyasztobarat

  1. Kapok számlát a termékekről?

Igen, minden megrendelésről áfás számlát küldünk, mely a kézbesített csomagban megtalálható.

  1. Módosíthatom a már leadott rendelésemet?

Amennyiben felveszi velünk a kapcsolatot, és még nem került feladásra a csomagja módosíthatja megrendelését.

  1. Foxpost szállítási módnál fizethetek a csomagautomatánál bankkártyával?

Nem, ez utánvétnek számít, és Foxpost szállítási módnál nincs lehetőség utánvétes fizetésre. A folyamatos visszaélések miatt ezt a fizetési módot le kellett tiltanunk.

  1. Nem kaptam meg a csomagomat. Hol tudok érdeklődni?

Amennyiben nem kapta meg a csomagját, az Ön által megjelölt futárszolgálatnál tud érdeklődni. Amennyiben Ügyfélszolgálatunkkal veszi fel a kapcsolatot, meg tudjuk adni rendelésének csomagszámát, amivel ellenőrizheti csomagja állapotát, viszont miután feladtuk a megrendelt termékeket a futárszolgálat tud érdemi információt adni.

  1. Sikertelen lett a bankkártyás fizetésem a Simple Pay rendszerén keresztül. Mi a teendő?

Amennyiben sikertelen a fizetése és felveszi velünk a kapcsolatot, a webshopunkban leadott rendelését töröljük, majd újra megpróbálhatja a fizetést, vagy előreutalásra, utánvétre módosíthatja a fizetési módot.

  1. Vásárlásaim összértéke elérte a 30.000 Ft-ot. Hogyan kaphatom meg törzsvásárlói kedvezményemet?

Kérjük, keresse fel Ügyfélszolgálatunkat, vagy írjon a pindurpalota@pindurpalota.hu címre, ezután bevesszük törzsvásárlói programunkba.

  1. Átutalásos fizetési módot választottam. Hova utaljam az összeget?

Kérjük, utalás előtt várja meg a visszaigazolásunkat, melyben szerepel bankszámlaszámunk is, mely a következő: 10918001-00000060-96650006.