Új jelszó kérése
 

Gyakran ismételt kérdések

GY.I.K. – Gyakran Ismételt Kérdések a Pindur Palotánál

 

  1. Be kell regisztrálnom, hogy tudjak rendelést leadni?

Regisztráció nélkül is adhat le rendelést webshopunkon keresztül.

  1. Miért regisztráljak be?

Regisztráció esetén gyorsabb lesz a legközelebbi vásárlás menete, könnyen nyomon követheti rendelését, hírlevelet igényelhet, és 30.000 Ft feletti vásárlás esetén felvesszük törzsvásárlói programunkba.

  1. Milyen gyorsan kapom meg amit megrendeltem?

Kollégáink igyekeznek a lehető leghamarabb összekészíteni megrendelését, a feladást követően pedig futárszolgálattól függően 1-3 munkanap alatt érkezik meg a csomag.

Az alábbi linken részletesen megtekintheti futárszolgálatainkat:

https://pindurpalota.hu/shop_contact.php?tab=shipping

  1. Értesítenek a csomag kiküldése előtt?

Igen, amint összekészítettük megrendelését, a csomag feladása előtt értesítő e-mailt küldünk az Ön által megadott e-mail címre. A futárszolgálat is külön értesítést küld a csomag kézbesítése előtt.

  1. Miért nem kaptam visszaigazoló e-mailt a rendelésemről?

Előfordulhat, hogy a spam mappába kapta meg levelünket, vagy rossz e-mail címet adott meg, melyről kollégáink külön értesítést küldenek sms-ben.

  1. Milyen fizetési módok közül választhatok?

Fizetési módjainkról az alábbi linken tájékozódhat:

https://pindurpalota.hu/shop_contact.php?tab=payment

  1. Személyesen is átvehetem a csomagot? Kell szállítási költséget fizetnem ebben az esetben?

Igen, Dunakeszin (2120 Dunakeszi, Fóti út 120. Tesco üzletsor) vagy Káposztásmegyeren (1048 Bp., Lóverseny tér 4.)  lévő üzletünkben átveheti csomagját, ez esetben nem kerül felszámításra szállítási költség.

https://pindurpalota.hu/shop_contact.php?tab=shipping

  1. Személyes átvételnél tudok bankkártyával fizetni?

Igen, amennyiben nem Vaterán keresztül adta le megrendelését.

  1. Személyes átvételnél átveheti más is a csomagomat?

Igen, viszont a megrendelő nevére, és a megrendelésszámra szükségünk lesz, hogy át tudjuk adni a csomagot.

  1. Milyen szállítási módok, futárszolgálatok közül választhatok?

Megrendelését kérheti házhozszállítással, csomagautomatába, vagy átveheti személyesen üzleteinkben.

Futárszolgálataink az alábbi linken megtekinthetők:

https://pindurpalota.hu/shop_contact.php?tab=shipping

  1. Házhozszállítás esetén mennyi a szállítási költség?

Különböző futárszolgálatok állnak rendelkezésére különböző szállítási költségekkel, sávos kedvezményekkel, melyek az alábbi linken megtekinthetők:

https://pindurpalota.hu/shop_contact.php?tab=shipping

  1. Házhozszállítás esetén a szállítási költségen felül szükséges kezelési költséget fizetnem?

Amennyiben utánvétes fizetési módot választ 300 Ft fizetéssel kapcsolatos kezelési költséget kell felszámítanunk a szállítási költségen kívül, házhozszállítás és csomagautomatába rendelés esetén is.

  1. Mi a teendő, ha nem tartózkodom otthon, amikor jön a futár?

A futárszolgálat külön értesítést fog Önnek küldeni a kiszállítás időpontjáról. Amennyiben nem tartózkodik otthon, a következő munkanapon újra meg fogja próbálni kézbesíteni a csomagot, azonban ha ez is sikertelen a futárszolgálattal érdemes felvenni a kapcsolatot. Sikertelen kézbesítések után a csomag visszakerül a központi raktárba, majd a feladóhoz.

  1. Elállhatok a vásárlástól?

Igen, a vásárlástól számított 14 napon belül elállhat a vásárlástól.

https://pindurpalota.hu/fogyasztobarat

  1. Hogyan tegyem meg az elállási nyilatkozatot?

Írásban tehet elállási nyilatkozatot a pindurpalota@pindurpalota.hu címre küldve.

https://pindurpalota.hu/fogyasztobarat

  1. Ha visszaküldöm a terméket, visszatérítik az árát?

Igen, azonban a visszaküldés költségét a vásárló állja.

https://pindurpalota.hu/fogyasztobarat

  1. Hibás terméket kaptam, vagy nem működik a termék. Mi a teendő?

Kérjük, jelezze a termékkel kapcsolatos hibát a pindurpalota@pindurpalota.hu e-mail címre, és ha lehetséges mellékeljen képet a hibáról. Ezután Ügyfélszolgálatunk felveszi Önnel a kapcsolatot.

https://pindurpalota.hu/fogyasztobarat

  1. Hiányos csomagot vagy más terméket kaptam, mint amit megrendeltem. Mi a teendő?

Kérjük, vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal (pindurpalota@pindurpalota.hu). Ha valóban hiányosan vagy tévesen lett kiküldve a csomag, természetesen kipótoljuk vagy kicseréljük a termékeket, vagy ha erre nincs lehetőség, visszatérítjük az árát.

https://pindurpalota.hu/fogyasztobarat

  1. Mit kell tennem, ha a futár sérült csomagolásban adja át a terméket?

Kérjük, nyissa ki a futár előtt a csomagot, hogy ellenőrizhesse a megrendelt termékek állapotát. Kollégáink nem küldenek ki olyan terméket, melynek sérült a csomagolása, így ha a doboz is sérült és a termékek is, az a futárszolgálat felelőssége.

https://pindurpalota.hu/fogyasztobarat

  1. Kapok számlát a termékekről?

Igen, minden megrendelésről számlát küldünk, mely a kézbesített csomagban megtalálható.

  1. Módosíthatom a már leadott rendelésemet?

Amennyiben felveszi velünk a kapcsolatot, és még nem került feladásra a csomagja módosíthatja megrendelését.

  1. Foxpost szállítási módnál fizethetek a csomagautomatánál bankkártyával?

Nem, ez utánvétnek számít, és Foxpost szállítási módnál nincs lehetőség utánvétes fizetésre.

  1. Nem kaptam meg a csomagomat. Hol tudok érdeklődni?

Amennyiben nem kapta meg a csomagját, az Ön által megjelölt futárszolgálatnál tud érdeklődni. Amennyiben Ügyfélszolgálatunkkal veszi fel a kapcsolatot, meg tudjuk adni rendelésének csomagszámát, amivel ellenőrizheti csomagja állapotát, viszont miután feladtuk a megrendelt termékeket a futárszolgálat tud érdemi információt adni.

  1. Sikertelen lett a bankkártyás fizetésem a Simple Pay rendszerén keresztül. Mi a teendő?

Amennyiben sikertelen a fizetése és felveszi velünk a kapcsolatot, a webshopunkban leadott rendelését töröljük, majd újra megpróbálhatja a fizetést, vagy előreutalásra, utánvétre módosíthatja a fizetési módot.

  1. Vásárlásaim összértéke elérte a 30.000 Ft-ot. Hogyan kaphatom meg törzsvásárlói kedvezményemet?

Kérjük, keresse fel Ügyfélszolgálatunkat, vagy írjon a pindurpalota@pindurpalota.hu címre, ezután bevesszük törzsvásárlói programunkba.

  1. Átutalásos fizetési módot választottam. Hova utaljam az összeget?

Kérjük, utalás előtt várja meg a visszaigazolásunkat, melyben szerepel bankszámlaszámunk is, mely a következő: 10918001-00000060-96650006.

Webáruház készítés