Gyakran ismételt kérdések

GY.I.K. – Gyakran Ismételt Kérdések a Pindur Palotánál

 Be kell regisztrálnom, hogy tudjak rendelést leadni?

Nem szükséges regisztrálni, mivel regisztráció nélkül is le lehet adni rendelést játék webshopunkon keresztül. Azonban számos előnye van a regisztrálásnak! Pontgyűjtés, rendelés nyomonkövetés, törzsvásárlói program pl. 

Miért regisztráljak be?

Regisztráció esetén gyorsabb lesz a legközelebbi vásárlás menete, könnyen nyomon követheti rendelését, hírlevelet igényelhet, pontokat gyűjthet, és 30.000 Ft feletti vásárlás esetén kérésére felvesszük Önt törzsvásárlói programunkba.

Milyen gyorsan kapom meg amit megrendeltem ha a webshopban rendelek?

Kollégáink igyekeznek a lehető leghamarabb összekészíteni megrendelését 1 napon belül, a feladást követően pedig futárszolgálattól függően 1-3 munkanap alatt érkezik meg a csomag. Legkorábbi érkezés: másnapra. 

Futárszolgálatok, és díjaik a Pindurpalotánál

https://pindurpalota.hu/shop_contact.php?tab=shipping

Értesítenek a csomag kiküldése előtt?

Igen, amint összekészítettük megrendelését, a csomag feladása előtt a Pindurpalota értesítő e-mailt küld az Ön által megadott e-mail címre. A futárszolgálat is külön értesítést küld a csomag kézbesítése előtt a várható érkezésről.

Miért nem kaptam visszaigazoló e-mailt a rendelésemről?

Előfordulhat, hogy a spam mappába kapta meg levelünket, vagy rossz e-mail címet adott meg, melyről kollégáink külön értesítést küldenek sms-ben. Ha sms sem érkezik, akkor a telefonszám is rosszul lett megadva, vagy rendszerünk nem érzékelte a hibás címet, mert ugyan elütés van benne, de formailag helyes. 

Mi a teendőm, ha nem kaptam visszaigazoló e-mailt?

Kérjük, ellenőrizze a spam mappát, telefonját, és ha nem találja meg a fent említett értesítéseket, kérjük, mielőbb vegye fel a Pindurpalota ügyfélszolgáltával a kapcsolatot, ahol barátságos munkatársaink azonnal a rendelkezésére állnak, és megküldik a szükséges információkat. 

Miért kapok 2 visszaigazoló e-mailt a rendelésről?

Az első visszaigazolást automatikusan a rendszer küldi, hogy a megrendelés megérkezett a listázott tartalommal. A 2.visszaigazoló levelet manuálisan a kollégáink küldik, ha leellenőrizték a raktárkészletet, és a termék sértetlenségét. Ritkán, (1000 megrendelésből 2-3 alkalommal) előfordulhat, hogy az Ön által kiválasztott terméket raktárkészlet eltérésből, vagy a termék fizikai sérülése miatt nem tudjuk mégsem eladni. Amennyiben ilyesmi előfordulna, azonnali értesítést küldünk.

Milyen fizetési módok közül választhatok?

Fizetési módjainkról az alábbi linken tájékozódhat:

https://pindurpalota.hu/shop_contact.php?tab=payment

Személyesen is átvehetem a csomagot? Kell szállítási költséget fizetnem ebben az esetben?

Megrendelését a Korona vírus előtt lehetőség volt átveheti Káposztásmegyeren (1048 Bp., Lóverseny tér 4.)  lévő üzletünkben is, ez esetben nem került felszámításra szállítási költség. A vírus helyzet miatt a személyes átvétel lehetőségét beszűntettük, offline játékboltunkat bezártuk.

Szállítási módjainkról az alábbi linket tájékozódhat:

https://pindurpalota.hu/shop_contact.php?tab=shipping

Milyen szállítási módok, futárszolgálatok közül választhatok?

Megrendelését kérheti házhozszállítással, csomagautomatába, vagy csomagpontra.

Futárszolgálataink az alábbi linken megtekinthetők:

https://pindurpalota.hu/shop_contact.php?tab=shipping

Házhozszállítás esetén mennyi a szállítási költség?

Különböző futárszolgálatok állnak rendelkezésére különböző szállítási költségekkel, sávos kedvezményekkel, melyek az alábbi linken megtekinthetők:

https://pindurpalota.hu/shop_contact.php?tab=shipping

Kérjük mindig az Önnek legmegfelelőbb szállítási módot válassza!

Házhozszállítás esetén a szállítási költségen felül szükséges kezelési költséget fizetnem?

Amennyiben utánvétes fizetési módot választ, úgy a mindenkor aktuális "utánvétel készpénz kezelési költséget" is felszámolják a futárszolgálatok.  Ez automatikusan hozzáadódik a végösszeghez, így ezt már a megrendelés előtt láthatja. Amennyiben bankkártyával, vagy előreutalással fizet, nem kell további költségekkel számolnia nálunk.

Mi a teendő, ha nem tartózkodom otthon, amikor jön a futár?

A futárszolgálat külön értesítést fog Önnek küldeni a kiszállítás időpontjáról. Amennyiben nem tartózkodik otthon, a következő munkanapon újra meg fogja próbálni kézbesíteni a csomagot, azonban ha ez is sikertelen a futárszolgálattal érdemes felvenni a kapcsolatot. Sikertelen kézbesítések után a csomag visszakerül a központi raktárba, majd a feladóhoz. Kérjük, ha nem tartózkodik otthon, jelezze a futárszolgálatnak, hogy másik időpontban kéri a szállítást. Ha ritkán tartózkodik otton, érdemesebb inkább posta, vagy csomagpontra kérni a megrendelését.

Elállhatok a vásárlástól?

Igen, a vásárlástól számított 14 napon belül elállhat a vásárlástól. Cégünk maximálisan betartja a fogyasztóvédelmi törvényeket, és mindig az Önök megelégedését igyekszik szolgálni.

https://pindurpalota.hu/fogyasztobarat

Hogyan tegyem meg az elállási nyilatkozatot?

Írásban tehet elállási nyilatkozatot a pindurpalota@pindurpalota.hu címre küldve. Részletekért kérjük olvassa el a vonatkozó fogyasztóvédelmi szabályozást.

https://pindurpalota.hu/fogyasztobarat

Ha visszaküldöm a terméket, visszatérítik az árát?

Igen, amennyiben meggondolja magát, lehetősége van visszaküldeni a megrendelt tetméket. A visszaküldés költségét a vásárló állja. Kérjük tekintse meg a vonatkozó magyarországi szabályozást: 

https://pindurpalota.hu/fogyasztobarat

Hibás terméket kaptam, vagy nem működik a termék. Mi a teendő?

Kérjük, jelezze a termékkel kapcsolatos hibát a pindurpalota@pindurpalota.hu e-mail címre, és ha lehetséges mellékeljen videót, vagy képet a hibáról. Ezután Ügyfélszolgálatunk felveszi Önnel a kapcsolatot, és barátságos kollégáink segíteni fognak a további lépésekben. Olyan megoldást keresünk a problémájára, ami az Ön számára is megfelelő. A magyarországi szabályozás a hibás termékek esetén az alábbi linken érkető el:

https://pindurpalota.hu/fogyasztobarat

Hiányos csomagot vagy más terméket kaptam, mint amit megrendeltem. Mi a teendő?

Kérjük, vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal (pindurpalota@pindurpalota.hu). Ha valóban hiányosan vagy tévesen lett kiküldve a csomag, természetesen kipótoljuk vagy kicseréljük a termékeket, vagy ha erre nincs lehetőség, visszatérítjük az árát.

https://pindurpalota.hu/fogyasztobarat

Mit kell tennem, ha a futár sérült csomagolásban adja át a terméket?

Kérjük, nyissa ki a futár előtt a csomagot, hogy ellenőrizhesse a megrendelt termékek állapotát. Ha lehetősége van rá, videózza le a csomag kibontását. Kollégáink nem küldenek ki olyan terméket, melynek sérült a csomagolása, így ha a doboz is sérült és a termékek is, az a futárszolgálat felelőssége, melyre a futárszolgálatok garanciát vállalnak.

https://pindurpalota.hu/fogyasztobarat

Kapok számlát a termékekről?

Igen, minden megrendelésről áfás számlát küldünk, mely a kézbesített csomagban megtalálható.

Módosíthatom a már leadott rendelésemet?

Amennyiben felveszi velünk a kapcsolatot, és még nem került feladásra a csomagja módosíthatja megrendelését.

Foxpost szállítási módnál fizethetek a csomagautomatánál bankkártyával?

Nem, ez utánvétnek számít, és Foxpost szállítási módnál nincs lehetőség utánvétes fizetésre. A folyamatos visszaélések miatt ezt a fizetési módot le kellett tiltanunk.

Nem kaptam meg a csomagomat. Hol tudok érdeklődni?

Amennyiben nem kapta meg a csomagját, az Ön által megjelölt futárszolgálatnál tud érdeklődni. Amennyiben Ügyfélszolgálatunkkal veszi fel a kapcsolatot, meg tudjuk adni rendelésének csomagszámát, amivel ellenőrizheti csomagja állapotát, viszont miután feladtuk a megrendelt termékeket a futárszolgálat tud érdemi információt adni.

Sikertelen lett a bankkártyás fizetésem a Simple Pay rendszerén keresztül. Mi a teendő?

Amennyiben sikertelen a fizetése, e-mailben küldünk egy linket, ahol újra tudja indítani a tranzakciót, vagy a megadott bankszámlaszámon előre el tudja utalni a megrendelés összegét. 

Ha mindennek ellenére egyik sem sikerül, és felveszi velünk a kapcsolatot, a webshopunkban leadott rendelését töröljük, majd újra megpróbálhatja a fizetést, vagy előreutalásra, utánvétre módosíthatja a fizetési módot.

Vásárlásaim összértéke elérte a 30.000 Ft-ot. Hogyan kaphatom meg törzsvásárlói kedvezményemet?

Kérjük, keresse fel Ügyfélszolgálatunkat, vagy írjon a pindurpalota@pindurpalota.hu címre, ezután bevesszük törzsvásárlói programunkba. Amennyiben a vásárlásai egy részét bolti vásárlásból származó blokkal tudja igazolni, azokról kérjük, küldjön fotót.

Átutalásos fizetési módot választottam. Hova utaljam az összeget?

Kérjük, utalás előtt várja meg a visszaigazolásunkat, melyben szerepel bankszámlaszámunk is, mely a következő: 10918001-00000060-96650006.