Gyakran ismételt kérdések

GY.I.K. – Gyakran Ismételt Kérdések a Pindur Palotánál

 Be kell regisztrálnom, hogy tudjak rendelést leadni?

Nem szükséges regisztrálni, mivel regisztráció nélkül is le lehet adni rendelést a Pindurpalota játék webshopon keresztül. Azonban számos előnye van a regisztrálásnak! Pontgyűjtés, rendelés nyomonkövetés, törzsvásárlói program pl. 

Miért regisztráljak be?

Regisztráció esetén gyorsabb lesz a legközelebbi vásárlás menete, könnyen nyomon követheti rendelését, hírlevelet igényelhet, pontokat gyűjthet, válthat be, és 30.000 Ft feletti vásárlás esetén kérésére felvesszük Önt törzsvásárlói programunkba.

Milyen gyorsan kapom meg amit megrendeltem ha a webshopban rendelek?

Kollégáink igyekeznek a lehető leghamarabb összekészíteni megrendelését 1 munkanapon belül, a feladást követően pedig  a választott futárszolgálattól függően 1-4 munkanap alatt érkezik meg a csomag. Legkorábbi érkezés: másnapra. 

Futárszolgálatok, és díjaik a Pindurpalotánál

https://pindurpalota.hu/shop_contact.php?tab=shipping

Értesítenek a csomag kiküldése előtt?

Igen, amint összekészítettük megrendelését, a csomag feladása előtt a Pindurpalota értesítő e-mailt küld az Ön által megadott e-mail címre. A futárszolgálat is külön értesítést küld a csomag kézbesítése előtt a várható pontos érkezésről.

Miért nem kaptam visszaigazoló e-mailt a rendelésemről?

Előfordulhat, hogy a spam mappába kapta meg levelünket, vagy rossz e-mail címet adott meg, melyről kollégáink külön értesítést küldenek sms-ben. Ha sms sem érkezik, akkor a telefonszám is rosszul lett megadva, vagy rendszerünk nem érzékelte a hibás címet, mert ugyan elütés van benne, de formailag helyes. Elképzelhető az is, hogy nem érkezett be a rendelése.

Mi a teendőm, ha nem kaptam visszaigazoló e-mailt?

Kérjük, ellenőrizze a spam mappát, telefonját, és ha nem találja meg a fent említett értesítéseket, kérjük, mielőbb vegye fel a Pindurpalota ügyfélszolgáltával a kapcsolatot, ahol barátságos munkatársaink azonnal a rendelkezésére állnak, és megküldik a szükséges információkat. 

Miért kapok 2 visszaigazoló e-mailt a rendelésről?

Az első visszaigazolást automatikusan a rendszer küldi, hogy a megrendelés megérkezett a listázott tartalommal. A 2.visszaigazoló levelet manuálisan a kollégáink küldik, ha leellenőrizték a raktárkészletet, és a termék sértetlenségét. Ritkán, (1000 megrendelésből 2-3 alkalommal) előfordulhat, hogy az Ön által kiválasztott terméket raktárkészlet eltérésből, vagy a termék fizikai sérülése miatt nem tudjuk mégsem eladni. Amennyiben ilyesmi előfordulna, azonnali értesítést küldünk.

Milyen fizetési módok közül választhatok?

Fizetési módjainkról az alábbi linken tájékozódhat:

https://pindurpalota.hu/shop_contact.php?tab=payment

Személyesen is átvehetem a csomagot? Kell szállítási költséget fizetnem ebben az esetben?

Igen, a 2120 Dunakeszi Weöres Sándor utca 5 szám alatti központunkban van lehetőség személyes átvételre. Itt készpénz forgalmat nem bonyolítunk, és bankkártyával sem lehet a helyszínen fizetni. Amennyiben személyesen szeretné a csomagot átvenni, vagy előre utalással, vagy a vásárláskor bankkártyával tud fizetni. A csomagot fertőtlenítve visszük ki az Ön autójához, mivel az épületbe nem jöhetnek be vásárlók. Kérjük, Ön is maszkban érkezzen, mi is maszkban adjuk át a csomagját, melyet előtte UVC ledes sterilizálóval fertőtlenítettünk. Vigyázzunk egymásra!

Megrendelését a Korona vírus előtt lehetőség volt átveheti Káposztásmegyeren (1048 Bp., Lóverseny tér 4.)  lévő üzletünkben is, ez esetben nem került felszámításra szállítási költség. A vírus helyzet miatt offline játékboltunkat bezártuk.

Szállítási módjainkról az alábbi linket tájékozódhat:

https://pindurpalota.hu/shop_contact.php?tab=shipping

Milyen szállítási módok, futárszolgálatok közül választhatok?

Megrendelését kérheti házhozszállítással, csomagautomatába, vagy csomagpontra.

Futárszolgálataink az alábbi linken megtekinthetők:

https://pindurpalota.hu/shop_contact.php?tab=shipping

Házhozszállítás esetén mennyi a szállítási költség?

Különböző futárszolgálatok állnak rendelkezésére különböző szállítási költségekkel, sávos kedvezményekkel, melyek az alábbi linken megtekinthetők:

https://pindurpalota.hu/shop_contact.php?tab=shipping

Kérjük, mindig az Önnek legmegfelelőbb szállítási módot válassza!

Házhozszállítás esetén a szállítási költségen felül szükséges kezelési költséget fizetnem?

Amennyiben utánvétes fizetési módot választ, úgy a mindenkor aktuális "utánvétel készpénz kezelési költséget" is felszámolják a futárszolgálatok.  Ez automatikusan hozzáadódik a végösszeghez, így ezt már a megrendelés előtt láthatja. Amennyiben bankkártyával, vagy előreutalással fizet, nem kell további költségekkel számolnia nálunk.

Mi a teendő, ha nem tartózkodom otthon, amikor jön a futár?

A futárszolgálat külön értesítést fog Önnek küldeni a kiszállítás időpontjáról. Amennyiben nem tartózkodik otthon, a következő munkanapon újra meg fogja próbálni kézbesíteni a csomagot, azonban ha ez is sikertelen a futárszolgálattal érdemes felvenni a kapcsolatot. Sikertelen kézbesítések után a csomag visszakerül a központi raktárba, majd a feladóhoz. Kérjük, ha nem tartózkodik otthon, jelezze a futárszolgálatnak, hogy másik időpontban kéri a szállítást. Ha ritkán tartózkodik otton, érdemesebb inkább posta, vagy csomagpontra kérni a megrendelését.

Elállhatok a vásárlástól?

Igen, a vásárlástól számított 14 napon belül elállhat a vásárlástól. Cégünk maximálisan betartja a fogyasztóvédelmi törvényeket, és mindig az Önök megelégedését igyekszik szolgálni.

https://pindurpalota.hu/fogyasztobarat

Hogyan tegyem meg az elállási nyilatkozatot?

Írásban tehet elállási nyilatkozatot a pindurpalota@pindurpalota.hu címre küldve. Részletekért kérjük olvassa el a vonatkozó fogyasztóvédelmi szabályozást.

https://pindurpalota.hu/fogyasztobarat

Ha visszaküldöm a terméket, visszatérítik az árát?

Igen, amennyiben meggondolja magát, lehetősége van visszaküldeni a megrendelt tetméket. A visszaküldés költségét a vásárló állja. Kérjük, tekintse meg a vonatkozó magyarországi szabályozást: 

https://pindurpalota.hu/fogyasztobarat

Hibás terméket kaptam, vagy nem működik a termék. Mi a teendő?

Kérjük, jelezze a termékkel kapcsolatos hibát a pindurpalota@pindurpalota.hu e-mail címre, és ha lehetséges mellékeljen videót, vagy képet a hibáról. Ezután Ügyfélszolgálatunk felveszi Önnel a kapcsolatot, és barátságos kollégáink segíteni fognak a további lépésekben. Olyan megoldást keresünk a problémájára, ami az Ön számára is megfelelő. A magyarországi szabályozás a hibás termékek esetén az alábbi linken érkető el:

https://pindurpalota.hu/fogyasztobarat

Hiányos csomagot vagy más terméket kaptam, mint amit megrendeltem. Mi a teendő?

Kérjük, vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal (pindurpalota@pindurpalota.hu). Ha valóban hiányosan vagy tévesen lett kiküldve a csomag, természetesen kipótoljuk vagy kicseréljük a termékeket, vagy ha erre nincs lehetőség, visszatérítjük az árát.

https://pindurpalota.hu/fogyasztobarat

Mit kell tennem, ha a futár sérült csomagolásban adja át a terméket?

Kérjük, nyissa ki a futár előtt a csomagot, hogy ellenőrizhesse a megrendelt termékek állapotát. Ha lehetősége van rá, videózza le a csomag kibontását. Kollégáink nem küldenek ki olyan terméket, melynek sérült a csomagolása, így ha a doboz is sérült és a termékek is, az a futárszolgálat felelőssége, melyre a futárszolgálatok garanciát vállalnak.

https://pindurpalota.hu/fogyasztobarat

Kapok számlát a termékekről?

Igen, minden megrendelésről áfás számlát küldünk, mely a kézbesített csomagban megtalálható.

Módosíthatom a már leadott rendelésemet?

Amennyiben felveszi velünk a kapcsolatot, és még nem került feladásra a csomagja módosíthatja megrendelését.

Foxpost szállítási módnál fizethetek a csomagautomatánál bankkártyával?

Nem, ez utánvétnek számít, és Foxpost szállítási módnál nincs lehetőség utánvétes fizetésre. A folyamatos visszaélések miatt ezt a fizetési módot le kellett tiltanunk.

Nem kaptam meg a csomagomat. Hol tudok érdeklődni?

Amennyiben nem kapta meg a csomagját, az Ön által megjelölt futárszolgálatnál tud érdeklődni. Amennyiben Ügyfélszolgálatunkkal veszi fel a kapcsolatot, meg tudjuk adni rendelésének csomagszámát, amivel ellenőrizheti csomagja állapotát, viszont miután feladtuk a megrendelt termékeket a futárszolgálat tud érdemi információt adni.

Sikertelen lett a bankkártyás fizetésem a Simple Pay rendszerén keresztül. Mi a teendő?

Amennyiben sikertelen a fizetése, e-mailben küldünk egy linket, ahol újra tudja indítani a tranzakciót, vagy a megadott bankszámlaszámon előre el tudja utalni a megrendelés összegét. 

Ha mindennek ellenére egyik sem sikerül, és felveszi velünk a kapcsolatot, a webshopunkban leadott rendelését töröljük, majd újra megpróbálhatja a fizetést, vagy előreutalásra, utánvétre módosíthatja a fizetési módot.

Vásárlásaim összértéke elérte a 30.000 Ft-ot. Hogyan kaphatom meg törzsvásárlói kedvezményemet?

Kérjük, keresse fel Ügyfélszolgálatunkat, vagy írjon a pindurpalota@pindurpalota.hu címre, ezután bevesszük törzsvásárlói programunkba. Amennyiben a vásárlásai egy részét bolti vásárlásból származó blokkal tudja igazolni, azokról kérjük, küldjön fotót.

Átutalásos fizetési módot választottam. Hova utaljam az összeget?

Kérjük, utalás előtt várja meg a visszaigazolásunkat, melyben szerepel bankszámlaszámunk is, mely a következő: 10918001-00000060-96650006.

Mit jelent az expressz feldolgozás, előresorolás?

A megrendelések teljesítésénél automatikusan előre soroljuk azokat a megrendeléseket, melyek expressz szolgáltatásért fizettek. Érdemes emellé egy gyors futárszolgálatot választani, ha a csomag kiszállítása sürgős, mivel ez az összeg a mi szolgáltatásunk előre sorolását jelenti, nem a futárszogálatét!