Honlapunk megújult! Pindurpalota webáruház | Játék | Írószer | Konyhafelszerelés
Kérdésed van? +36-30/826-7928
A Candy Catch egy szó szerint édes kártyajáték, ami fejleszti a gyerekek figyelmét és remek szórakozást kínál a számukra. A dobozban található kártyacsomag, amely sokféle, különböző formájú és színű édesség illusztrációját tartalmazza, valamint egy pillanat alatt elérhető célokat! A Candy Catch játék célja az, hogy megszámolja az édességeket, amelyek alakja vagy színe ami a szabály szerinti számban jelenik meg. A győztes az a játékos lesz, aki leggyorsabban tud reagálni és megszerzi azokat! A Candy Catch egy könnyed játék ami hat játékos számára nyújt egy tíz perces szórakozást.
Candy Catch Tartalma:
SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉGEK
Cikkszám: 16565 CANDY CATCH – CUKORKA VADÁSZAT TÁRSASJÁTÉK Javasolt korosztály: 6-99 éves korig, 2-6 játékos részére Gyorsasági társasjáték cuki szereplőkkel. Figyeld a cukorkákat, számold a színeket és formákat majd légy te az első, aki lecsap a jó zsetonra. Tartalom: 56 kártya (a kártyák egyik oldalán egy cukorka a másikon pedig egy szám van) 0 és 4 között. A cukorkák színe (sárga, piros, zöld és kék) és formája (cumi, krokodil, medve és cukorka) 4 féle lehet. 9 zseton: 4 különböző színű, 4 különböző formájú és a 4 színű joker zseton. Előkészületek Rakjátok a kártyákat az asztal közepére úgy, hogy az édességek felfelé nézzenek. A 9 zsetont úgy kell találomra a kártyák köré rakni, hogy mindenki elérje és legyen elég hely egy kártya felfordítására és a pakli mellé helyezésére. A játék menete A pakli legfelső kártyáját fordítsátok fel és rakjátok a pakli mellé. Most gyorsan meg kell keresni azt a színt és formát, amely ugyanannyiszor jelenik meg, mint ami az imént felfordított kártyán szerepel. Ha meg vannak, akkor el lehet venni a megfelelő zsetonokat. Nefelejtsétek el: Csak egy szín és forma a megfelelő. Egy zsetont lehet elvenni a színért ésegyet pedig a formáért. A már elvett zsetont nem lehet visszatenni. Ha 0-ás kártyát fordít fel valaki, akkorazt a színt és formát kell elvennie, ami nem szerepel a kártyán.Amikor elfogytak a zsetonok, a játékos, aki helyesen tippelt kártyát kap, amit félre kell tennie. Mivel mindig 2 kártyát lehet kapni (egyet a színért, egyet a formáért)a felfordított kártyát és a pakli tetején lévőt kell elvennie.Tegyétek a zsetonokat az asztal közepére és folytassátok a játékot egyenként felfordítva a lapokat. Példa: Ha a 3-as kártyát fordítja fel valaki, akkor Andrew lecsap a zöld zsetonra és a medvére; Simon a cumira. A zöld és a cumi a helyes: így Andrew kapja a 3-as kártyát és Simon kapja a pakli tetején lévőt. A joker zsetonNéha a színek és a formák nem a kellő mennyiségben bukkannak fel. Ebben az esetben a jokert kell elvenni. Az a játékos, aki megszerzi 2 kártyát kap.Ne felejtsétek, ha nem megfelelő számban bukkanak fel a színek, akkor automatikusan a formák sem fognak és fordítva. Ha a 2-es kártyát fordítja fel valaki, és azt látja, hogy nincsmeg kétszer sem a szín, sem a forma, akkor a jokert kell elvenni. Az a játékos, aki elveszi, megkapja a felfordított lapot és a pakli tetejénlévő kártyát. A játék vége A játéknak akkor van vége, ha már nincs több kártyaaz asztal közepén. Az a játékos nyer, akinél a legtöbbkártya van. Változat Aki rossz zsetont vesz el, annak adnia kell egy kártyát, amennyiben legalább egy kártyája van már, annak a játékosnak, aki a helyes zsetont vette el. Néhány példa: A kéket vetted el, pedig a megfelelő a sárga lett volna.Adnod kell egy kártyát annak a játékosnak, aki a sárgazsetont vettel el. Véletlenül a jokert vetted el. Választhatsz, hogy annak a játékosnak adod a kártyát, aki a helyes színtvette el, vagy annak,aki a megfelelő formát.FIGYELMEZTETÉS! Apró alkatrészek. Fulladásveszély. 3 éves kor alatti gyermeknek nem alkalmas. Kérjük, őrizze meg a használati utasítást. Származási hely: Olaszország. Gyártja és forgalmazza: Clementoni S.p.A., Zona Ind.le Fontenoce, s.n.c. 62019 Recanati (MC) – Italy. Tel.: +39 071 75811