Gyerek tőzsde kártya játék

VAN
Raktárkészlet:
Gyerek tőzsde kártya játék
2 550 Ft
A vásárlás után járó pontok: 38 Ft

Gyerek tőzsde kártya játék

Ismerjük meg együtt, játszva a tőzsde világát. Lássuk az árfolyammozgások hogyan befolyásolják a vagyonodat. Vajon abba a termékbe fektetsz-e pénzt aminek az árfolyama emelkedni fog? Ez a kártya játék tökéltes szórakozást biztosít a gyerekeknek akár családdal, akár a barátokkal. 

A Gyerek tőzsde kártya játék tartalma:

  • 4 db termékkártya (kakaó, mogyoró, fahéj, méz)
  • 28 db árfolyam alakító kártya (árfolyamkártya)
  • 1 db csődkártya
  • 144  db játék érme
  • 6x3 db érmetartó lap
  • 1 db skála

A Gyerek tőzsde kártya játék jellemzői:

  • 4 éves kor felett ajánlott
  • 3-6 játékos
  • Játékidő: kb. 30 perc
  • Csomagolási mérete: 17,5 x 12 x 3,5 cm
Részletek

Játékszabály

A négy darab termékkártyát (kakaó, mogyoró, fahéj, méz) helyezzük vízszintesen egymás mellé az asztal közepére a jelzőcsík NULLA szintje mellé! A játék kezdete előtt minden játékos gondosan tanulmányozza a négy darab termékkártyán lévő ikonokat, hogy a későbbiekben a játék folyamán ne keverjék össze őket! Az árfolyamkártyák közé helyezzük el a CSŐD kártyát, és a paklit keverjük meg, majd mindenkinek osszunk

  • 2-3 játékos esetén 8-8 kártyát
  • 4-5 játékos esetén 5-5 kártyát
  • 6 játékos esetén 4-4 kártyát,

valamint 10-10 db érmét és 3-3 db azonos színű érmetartó kartont! A megmaradt árfolyamkártyák nem játszanak, a többi ki nem osztott érme a bankban marad. Miután mindenki megnézte a neki osztott lapokat, a rajtuk lévő árfolyam-módosító értékek alapján dönthet, hogy az érméit melyik termékkártyára helye.

 

Az első kör:
Az érméket legalább kettő, legfeljebb három termékkártya között kell megosztani (egy termékhez maximum 3 érme helyezhető, és nem lehet mind a négy termékre egyszerre tenni. Nem kötelező minden érménket feltenni egyszerre. Az érméket az adott termékkártya oszlopának vonalában kell elhelyezni a saját színű érmetartó lapjainkon a 4 jelzés alatti sorban. Ha a játék folyamán egy termékkártya ennél mélyebbre kerül, akkor az érméket húzzuk még lejjebb, hogy ne zavarja a játékot.

Miután mindenki elhelyezte az érméit, a legfiatalabb játékos kezdi a játékot úgy, hogy lehelyez egy árfolyamkártyát a kezéből maga elé, és az azon szereplő lefelé vagy felfelé mozgatásokat a termékkártyák fel- és letolásával meglépi. A felfelé és lefelé tolást az adott skála mellett végezzük (pl. +1 esetén egy lapnyival toljuk el felfelé). Egy kör addig tart, amíg minden játékos le nem helyezett egy kártyát, és az utolsó árfolyam-módosítást el nem végeztük. A kör végén ellenőrizzük a termékkártyák helyzetét, mert ez alapján történik az elszámolás!

 

Elszámolás:

Amelyik termékkártya helyzete az eredeti nulla pontban van, azokért plusz érme nem jár, de a játékos visszakapja azokat az érméket, amelyeket az érmetartó lapján erre a termékre tett. - Amelyik termékkártya felfelé  mozgott, ott a játékosok a ráhelyezett érmék számának megfelelően minden egyes mozgási egységért kapnak plusz egy érmét (pl. ha két érménk van egy
olyan kártyán, ami kettőt ment felfelé, akkor kapunk 4 db érmét a bankból). Ezen felül megtartjuk az erre a termékre helyezett érméinket is. - Ha valaki olyan termékkártyára tett 2 db érmét, amelyik negatívban (pl. -2 tartományban) végezte, ott a fenti számításnak megfelelően elveszít 4 db érmét, melyet be kell adnia a saját érméiből, de az érmetartó lapra felhelyezett érméit megtarthatja. Ha nincs elég tartaléka, akkor ő csődbe ment, és kiesik a játékból.

 

Következő kör:

Az új kör elején mindenki újra dönthet az érméi sorsáról, és újra felhelyezheti őket 2 vagy 3 termékkártyára. Ekkor visszahelyezzük a termékkártyákat a NULLA kezdőszintre, és mindenki újabb árfolyamkártyát helyezhet maga elé az első körben leírtak szerint, és a kör végén újra megtörténik az elszámolás. A második körben az első kört kezdő játékostól jobbra ülő játékos kezd, a kezdés körönként eggyel jobbra tolódik. A játéknak akkor van vége, ha a kezekből a maradék árfolyamkártyák is elfogytak. Ekkor összeszámoljuk, kinek van a legtöbb érméje, ő lesz a győztes.


Fontos! Ha valakinek az érméi a játék vége előtt elfogynak, ő sajnos csődbe
ment és kiesett a játékból. Ha már csak 1 db érméje maradt és nem tud 2 termékkártyára tenni, tehet 1 érmét, passzolni nem lehet!

 

Csőd kártya szerepe:

Aki a CSŐD kártyát kapja, azt bármelyik körben kijátszhatja, és kiválaszthat egy termékkártyát, aminek az árfolyamát 3-mal csökkentheti, míg a többi értéke nem változik. A CSŐD kártyát ha lehet, olyan termékkártyára tegye a játékos, amire abban a körben nem helyezett fel saját érmét. Amennyiben a játék elején osztáskor a CSŐD kártya a félretett maradék lapok közé kerül, úgy abban a játékban a CSŐD kártya nem játszik.

 


Mire számíthatsz, ha a Pindurpalota webshopban vásárolsz?

  • Raktárkészletről szolgálunk ki, emiatt aznap összekészítjük a csomagodat!
  • Gyors, akár másnapi kiszállítás GLS-sel!
  • Házhozszállítás - 30.000.- felett ingyenesen
  • 10.000.- feletti vásárlásnál ajándékot is választhatsz (Nem jár automatikusan)!
  • 14 napos elállás
  • Teljeskörű garanciális ügyintézés sorban állás nélkül!
  • Több féle szállítási és fizetési mód: csomagpontok, házhozszállítás, csomagautomata
  • Expressz előresorolást vagy időzített kiszállítást is kérhetsz
  • Biztonságos csomagolás, hogy a termék éppségben megérkezzen. Ha kérdésed van, vagy problémád, barátságos ügyfélszolgálatunk azonnal segíteni fogunk. Több ezer, egyedi termék raktárról! 
Adatok
EAN kód
5998169504277
Gyártó
Kvíz Játékkártya Kft.
Márka
Szórakoztató Játékkártya
Ajánlott életkor
4 – 12 éveseknek
Ajánlott nem
Unisex
Fejlesztési területek, ismeretek

Ikonok jelentése

Családi és szociális kötelékekÉszlelés érzékelésSzociális, emóciós kifejező készség
Cikkszám
504277
Kiegészítő termékek
Hasonló termékek
Vélemények
Átlagos értékelés:
5 (1 vélemény)
5
(1)
4
(0)
3
(0)
2
(0)
1
(0)
Még nem írt véleményt a termékről?
Kilian Denes
Kilian Denes
2022.02.20
 - 03:57
5 éves fiú kapta és hatalmas sikere lett a gyerek tozsdenek.