Honlapunk megújult! Pindurpalota webáruház | Játék | Írószer | Konyhafelszerelés
Kérdésed van? +36-30/826-7928
Montessori matematikai oktató játék egy olyan készlet, ami szórakoztat és tanít is egyben. Ösztönzi a gyermekeket a számok, színek, formák és a matematikai műveletek világának felfedezésére. A színes állatkákkal könnyedén kezdhetjük el a kicsik tanítását. A változatos formák és az élénk színek minden gyermek figyelmét felkeltik és arra ösztönzi őket, hogy elmélyítsék az ezzel kapcsolatos ismereteiket.
A Montessori matematikai oktató játékban található sok elem végtelen szórakozást és tanulást tesz lehetővé. A színes háztáji és vadállatok igazi élvezetté teszik a matematika tanulását. Fejleszti a legkisebbek motorikus készségét és tökéletesen serkenti a képzeletet, ösztönzi a kreatív gondolkodást.
SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉGEK
A csipesz segíti a finommotorikus készségek fejlődését, de a poharakba való behelyezés, és kivétel is ezt a célt szolgálja.A játék összpontosítást, figyelmet, koncentrációt igényel.Segít a szerialitás (sorrendiség, egymásutániság) felismerésében. A járművek segítenek megérteni a csoportosítás lényegét. Mindezzel olyan alapvető matematikai képességeket fejleszt, amire minden gyermeknek szüksége van.Megfigyelhetik az egymáshoz való viszonyokat, kevesebb, több, nehezebb, könnyebb, kisebb, nagyobb. Csoportosíthatják akár színek, méret vagy forma alapján. Növekvő, csökkenő vagy akár színsorrendbe is tehetik a darabokat.Nem csak otthon, hanem foglalkoztató órákon, fejlesztésen is remek lehetőségeket kínál, akár pedagógusok számára is.Játék közben megtanulhatják a gyerekek a számok egymás utáni sorrendjét. Mesélhetünk nekik a háztáji állatok tartásáról, hasznosításáról, a vadállatok élőhelyéről, táplálkozásáról és életmódjáról.
Fejleszthetjük a gyermek téri orientációját, ha olyan feladatokat adunk neki, mint például: tegyél le 2 lovat, tőle balra 1 bárányt, illetve megkérjük, hogy helyezze a figurákat egymás elé vagy mögé.
Tegyünk különböző állatokat egy zsákba. Ha a gyermek csukott szemmel nyúl bele, akkor a figurák alakjának érzékelése által kell rájönnie melyik állatot fogja éppen.
Helyezzünk a csészék alá különböző figurákat és kérjük meg a gyermekünket, hogy mondja meg, milyen állatokat raktunk bele. A feladat nehezíthető a figurák számának növelésével.
@pindurpalota Melyik játékot mutassam be legközelebb? #asmr #asmrvideo #montessori #gyerekjáték #ovisoknak #előkészítő #játék #gyereknevelés #játékkicsomagolás #kicsomi #kicsomagolás #termékbemutató eredeti hang - Pindur Palota játék webáruház