Ki nevet a végén - Mágneses úti társasjáték

VAN
Raktárkészlet:
Ki nevet a végén társasjáték
Ki nevet a végén úti társasjáték
ki-nevet-a-vegen-magneses-uti-tarsasjatek
Ki nevet a végén társasjáték
Ki nevet a végén úti társasjáték
ki-nevet-a-vegen-magneses-uti-tarsasjatek
1 050 Ft
A vásárlás után járó pontok: 16 Ft

Ki nevet a végén - Mágneses úti társasjáték

Az egész családot lefoglaló mágneses úti társasjáték. A Ki nevet a végén? társasjáték utazás közben, otthon, ha egy kis kikapcsolódásra vágyunk tökéletes szórakozást biztosít. A méretének köszönhetően könnyen szállítható, kis helyen elfér. A játéktábla praktikus kialakításának köszönhetően használat után félbehajtható úgy, hogy a bábuk könnyen elférnek benne. 

Ki nevet a végén - Mágneses úti társasjáték jellemzői:

  • A csomagolás mérete: kb. 7.5 x 15.5 x 2.5 cm
  • Anyaga: műanyag, mágnes
  • 3 éves kortól ajánlott
  • A játéktábla mérete nyitott állapotban: kb. 13 x 13 cm 
  • A játéktábla összecsukható, benne az adott társasjátékhoz tartozó figurák vagy/és dobókocka megtalálhatók.

Részletek

Játékszabály

Egy játékosnak négy azonos színű bábuja van, ezeket kezdés előtt a pályán kívül kijelölt helyekre kell tenni. A játék célja mind a négy figurát a pályán körbejáratva eljuttatni a pálya közepén levő kis területre, amelynek neve ház. A játékosok egy kockával dobnak. Egy bábut az azonos színnel jelölt startmezőn át kell játékba hozni, itt nyíl is mutatja a haladás irányát. A játékba hozásra akkor van lehetőség, ha a játékos 6-ost dob. A bábut a színes mezőre kell helyezni, ilyenkor a játékos még egyet dobhat. Ha a startmezőn saját bábu áll, akkor oda nem tehető ki újabb bábu. 6-os dobás esetén nem kötelező pályán kívül levő bábut játékba hozni. A játékos a dobás után a bábujával a megfelelő számú mezőt lép menetirányba. Amikor több bábuja van a pályán, akkor a játékos eldöntheti, hogy melyikkel lép. A bábuk átugorhatják egymást, de az átugrott mező is beleszámít a lépésbe. Ha egy bábu körbeért a pályán, akkor a saját startmezője előtt befordul az azonos színű kerti útra, és halad a ház felé. Amelyik bábu beért a házba, az nem lép többet. A játékos nem léphet a bábujával úgy, hogy végül olyan mezőn álljon meg, amelyen saját bábuja van. Ha nincs más lépésre lehetősége, akkor a játékos nem lép. Ha a játékos egy bábuval olyan mezőre lép, amelyen egy másik színű bábu van, akkor azt a bábut kiüti, és azt a megfelelő színű, pályán kívüli várakozóhelyre kell visszatenni, és a szabály szerint kell újra játékba hozni. Amennyiben több egyforma színű bábu áll ugyanazon a mezőn, az ellenfélnek csak egyet szabad kiütnie. A „kerti úton” haladó bábu már nem üthető ki. Leüthető viszont az a bábu is, amelyik a színes startmezőn áll. A játékos taktikai lehetőségei arra szorítkoznak, hogy mikor melyik bábuval lép, illetve 6-os dobás esetén játékba hozza-e egy bábuját.

 


Mire számíthatsz, ha a Pindurpalota webshopban vásárolsz?

  • Raktárkészletről szolgálunk ki, emiatt aznap összekészítjük a csomagodat!
  • Gyors, akár másnapi kiszállítás GLS-sel Szállítási díjak
  • Házhozszállítás - 30.000.- felett ingyenesen. (A kosárérték növekedésével sávosan csökkenő díjak)
  • 10.000.- feletti vásárlásnál ajándékot is választhatsz (Nem jár automatikusan)!
  • 14 napos elállás
  • Teljeskörű garanciális ügyintézés sorban állás nélkül!
  • Több féle szállítási és fizetési mód: csomagpontok, házhozszállítás, csomagautomata
  • Expressz előresorolást vagy időzített kiszállítást is kérhetsz
  • Biztonságos csomagolás, hogy a termék éppségben megérkezzen. Ha kérdésed van, vagy problémád, barátságos ügyfélszolgálatunk azonnal segíteni fogunk. Több ezer, egyedi termék raktárról! 
Adatok
EAN kód
4029811426324
Gyártó
Out of the blue
Márka
Mini Travel Games
Ajánlott életkor
3 – 99 éveseknek
Ajánlott nem
Unisex
Fejlesztési területek, ismeretek

Ikonok jelentése

Családi és szociális kötelékekÉszlelés érzékelésKoncentrációLogikus gondolkozás
Cikkszám
OOTB79-7009-1
Tömeg
87,6 g/DB
Kiegészítő termékek
Hasonló termékek
Vélemények
Legyen Ön az első, aki véleményt ír!